0%
  • All
  • Geen categorie
  • Social media strategie
  • Social Talk
  • Sociaal ondernemerschap
  • Branding

Er is een andere manier > transformationele content Ik snap het, je wilt je klanten (of potentiële klanten, leads) helpen. Oprecht. Dat vertel je ze ook met de content die je maakt. Vanuit jouw boodschap, jouw perspectief. Vanuit hetgeen waar jij je klanten zo goed mee kunt helpen. Dat is waar je voor staat en […]

mei 14, 2020

0

Branding, marketing, communicatie: What’s the story? Heel eerlijk gezegd, komt dit blog niet alleen voort in antwoord op vragen en problemen die ik hoor van ondernemers en waarbij ik kan helpen. Ook enigszins vanuit mijn eigen frustratie… maarja, net zoals bij jou, komt een deel van mijn gedrevenheid ook voort uit frustratie over mijn vakgebied. […]

apr 21, 2020

1

Neem jij jouw merk met een korreltje zout? Of ben je er actief mee bezig? Branding is impactvol in jouw bedrijf. Als je bouwt aan jouw brand geeft dat je een solide basis vanuit waar je waarde creëert voor jouw klanten. Branding is niet de verzameling van jouw uitingen, logo, huisstijl etc. Het design vloeit voort uit jouw […]

aug 01, 2019

0

‘On trend’ VS ‘On brand’ Zit je op de platformen waar jouw doelgroep te vinden is? Communiceer je vanuit jouw unieke en onderscheidende kenmerken? Of heb je een trend gevolgd? Het is altijd beter om dicht bij je merk te blijven en keuzes te maken die ‘on brand’ zijn dan een trend te volgen. Een […]

jul 05, 2019

0

Social branding. Wat is dat dan? Ik heb in de afgelopen 2 weken een paar keer uitgelegd aan mensen wat ik versta onder social branding. In verschillende contexten, één keer tijdens een interview en één keer had iemand eigenlijk verkeerd begrepen wat ik ermee bedoel. Dus ik dacht, tijd om even wat achtergrond te geven […]

okt 31, 2018

0

“Oh jij doet iets met merken en social media. Heb je nog tips?” Die vraag krijg ik regelmatig. En natuurlijk, ik zit vol ‘weetjes’ of ‘tips’. Maar ik ben altijd wel een beetje terughoudend om ze ‘zomaar’ te delen. Niet omdat ik er iets voor terug wil zien of ze niet wil delen, totaal niet. Maar, ik […]

sep 27, 2018

0

Concurrentie is niet meer van deze tijd. Lang geleden (mag je dat zeggen als je 36 bent…? ;-)) leerde ik tijdens mijn opleidingen over  concurrentie. Over hoe je concurrenten nauwlettend in de gaten moet houden en een stap voor moet blijven. Geformuleerd op een manier dat de concurrent ‘de vijand’ is, en hoe ze zeker […]

aug 13, 2018

0

KISS jouw brand? Als bedrijf heb je een boodschap. Een verhaal. Waarom je doet wat je doet. Wanneer je aan de slag gaat met jouw branding, het bouwen aan jouw merk, ga je dieper dan ‘spullen of diensten verkopen’.  Want uiteindelijk is dat niet wat je doet. Je wilt mensen helpen op een bepaalde manier. […]

jul 13, 2018

0

Social media strategie: doelen stellen is een van de belangrijkste onderdelen van jouw strategie. Als ondernemer acteer je op diverse niveaus. Je bent bezig met jouw visie en waar je je bedrijf heen stuurt op de lange termijn (strategisch). Hoe je deze visie op de korte termijn omzet in concretere stappen (tactisch) en je helpt […]

jul 05, 2018

0

Mijn doelgroep bepalen? Hoe dan? De eerste stap in elke communicatie of social media strategie is het bepalen van je doelgroep en je doelstellingen. In dit blog wil ik je concreet op weg helpen om jouw doelgroep in kaart te brengen. Als ik in gesprek ben een ondernemer en ik vraag naar wat de doelgroep […]

apr 12, 2018

0

0
0
without
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake/
https://270graden.nl//
#125934
style1
paged
loading posts...
/var/www/vhosts/90/284600/webspace/httpdocs/270graden.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Enter your email here
off
on