0%

BRANDING

social branding

Branding is je positie innemen, je merk neerzetten, het is de verzameling van jouw ‘Unique Selling Points’. Het geeft weer waar jij met jouw bedrijf belang aan hecht, hoe jij je onderscheidt van andere bedrijven. Het maakt dat iemand jouw product of dienst wil afnemen, met je wilt samenwerken of bij je wilt werken.

Door aan je merk te bouwen ga je  meerwaarde creëren, om zo een win-win relatie aan te gaan met jouw doelgroep. Het is communiceren vanuit de visie en missie die je hebt voor je bedrijf. Hierbij is authenticiteit, transparantie en openheid van belang, zo betrek je jouw publiek bij jouw merk.

“If I tell my Facebook friends about your brand, it is not because I like your brand, but rather because I like my friends.” - Mike Arauz -

Wat je wilt verankeren in jouw organisatie is dat de klant centraal staat. Jouw aanbod ligt op het snijvlak van waar de behoefte van jouw klant ligt en waar jouw bedrijf goed in is. En dat vertel je, en laat je zien.

Voor ondernemers vergt dat aanpassingsvermogen en bovenal een grote dosis inzicht in jezelf en je bedrijf. Want, in deze snelle veranderende online omgeving is iedereen, ook jouw doelgroep, meer en meer op zoek naar authenticiteit, naar menselijkheid.

In een kerntraject of kernsessie help ik je met het creëren van focus in jouw marketing en communicatie. Omdat je resultaten wilt boeken, wilt groeien, maar ook omdat je wilt dat het in lijn staat met wie je bent en waar je voor staat. We gaan letterlijk naar de kern. Lees hieronder met welke 3 stappen we kunnen beginnen.

Kernsessies

Het werken aan jouw branding is heel impactvol op jouw business en voor jouw klanten. Ik kan je helpen met het vinden en aanspreken van jouw doelgroep, communiceren vanuit jouw visie op een manier die bij jou past, het maken van authentieke content en het (laten) creëren van een eenduidige beeldtaal.

Hoe?
1. Een vrijblijvend intakegesprek
Waar we mee starten is afhankelijk van waar je staat, heb je al een gevestigde onderneming, of ben je een starter. Heb je bijvoorbeeld een duidelijke visie of heb je moeite deze te formuleren?
2. Een kernsessie
Na een kernsessie weet je precies waar je mee aan de slag kunt om jouw brand, jouw merk neer te zetten zoals jij dat voor ogen hebt.
3. Na de kernsessie kan je ervoor kiezen om een kerntraject af te nemen. Na een kernsessie kun je aan concreet aan de slag. Maar een merk heb je natuurlijk niet in een dag gebouwd er zijn tal van redenen waarom je extra bouwstenen kunt gebruiken. Er komt veel bij kijken en wat er nodig is verschilt per onderneming en ondernemer. Heb je hulp nodig bij het uitvoeren van een van de strategische stappen? Wil je geholpen worden bij het briefen van jouw reclamebureau of überhaupt weten welke partijen bij jouw passen. Heb je extra informatie nodig over de mogelijkheden van social media of wil je een brand style guide laten maken. Wil je van jouw medewerkers brandambassadeurs maken?

Voor wie?
Kernsessies zijn geschikt voor ondernemers die een groei doormaken of hun focus willen aanscherpen of verleggen. Maar ook als je net start heb is dit heel waardevol en scheelt het je heel veel tijd. In deze sessies beginnen we bij jouw visie en missie. Maar ook, welke doelgroep wil je bereiken, wie is je ideale klant. Welke resultaten wil je behalen en hoe staat het er nu voor. Tot de kern dus.

storytelling

Kernsessie

€395,-

Intakegesprek en vragenlijst
Vaststellen huidige situatie en behoeftes
Meeting van 2 uur
Social brand strategie + stappenplan + tools of opdrachten
Reflectiesessie 30 min via bijv. Skype

Kerntraject

€ op maat

In een kerntraject start je met een kernsessie en
vanuit daar spreken we een aantal verdiepende sessies af.
Geheel op basis van jouw behoeftes.
Wil je hier meer over weten, neem vrijblijvend contact met me op.

“Wij zijn flink gegroeid het afgelopen jaar en gaan ook dit jaar nog grote stappen zetten. En bij een dergelijke professionaliseringsslag hoort ook het denken en doen vanuit je visie. Kelly heeft ons in een aantal sessies goed geholpen bij het formuleren van onze visie en missie. Het is erg waardevol hier eens goed bij stil te staan.”

– De Hoog Hoveniers –

Wat Sieds vindt:

“Voor onze nieuwe website en het aanvullend communicatietraject ( nieuwsblogs, social media) hebben we Kelly aangetrokken en daar  hebben we  geen spijt van, integendeel. Kelly luistert en integreert onze “taal” met die van de klant en consument. Ze is up-to-date, jong, maar weet toch ook met een heel volwassen stijl sensitiviteit en commerciële benefit te combineren. Voor ons is Kelly de “living soul’ van de diensten van 270 graden communicatie! En wat wij beiden heel knap vinden is dat zij aan ons als twee ervaren ondernemers het juiste tegenspel weet te geven!”

– Sieds Rienks –

270graden_logo_300x300_Linked

270 graden communicatie

Kelly Vogel
+31 (0)645 79 2101
info@270graden.nl

E-mail, app of bel me met jouw vraag

without
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake/
https://270graden.nl//
#46ac4e
style1
paged
loading posts...
/var/www/vhosts/90/284600/webspace/httpdocs/270graden.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Enter your email here
off
on