0%

Over 270 graden communicatie

In 270 graden communicatie werk ik samen met een schil van professionals om ondernemers te begeleiden bij het bouwen aan een merk.

We maken merk identiteit glashelder om vanuit leiderschap dat verhaal te vertellen waarmee je draagvlak creëert en stuurt op die perceptie.

Het neerzetten van  een merk is essentieel en focussen op de lange termijn. Wij helpen  helderheid te creëren en keuzes maken. Dan gieten we het in een structuur, helpen we je  je met de juiste boodschap, aan de juiste mensen. Op basis van de resultaten die jij wilt behalen.

We bouwen met focus en vanuit strategie aan een merk zodat het resulteert in een imago dat past bij de identiteit. Van strategie tot uitvoering; van merk naar  > communicatie > naar marketing.

Waarom doe ik eigenlijk wat ik doe?
Zoals bijna alle kinderen vroeg ik altijd bij alles ‘waarom’? Tot soms, ongetwijfeld, grote frustratie van mijn omgeving (weet ik nu uit eigen ervaring haha). En ik ben daar eigenlijk nooit mee opgehouden.  Mijn belangrijkste vraag is nog steeds ‘Waarom’?

Ik sprak een tijdje geleden een ondernemer, die niet wist mijn bedrijf doet. Hij vertelde mij over wat hij doet en ik stelde daar vragen over. Een ander die erbij stond vroeg vervolgens, weet jij eigenlijk wat Kelly doet? En zijn antwoord was ‘Uhm zij stelt vragen’, haha! Spot on!

Hoe komt al mijn ervaring samen?

Die waarom vraag
Ik geloof dat alles wat een merk is in de essentie vanuit de waarom vraag komt. Waarom doen de mensen wat ze doen, welke ervaringen en welke overtuigingen hebben ze. Waar komt die drive vandaan? Welke cultuur hebben ze in hun bedrijf gecreëerd? En voor personal brands zijn de antwoorden op de waarom vragen wat persoonlijker.

Communicatie
Al sinds ik klein was houd ik enorm van de verhalen van mensen, in boeken in films etc. Ik was nieuwsgierig naar wat een verhaal boeiend maakt en hoe communicatie raakt, hoe de opbouw van een verhaal in elkaar steekt. Het viel me op dat zoveel mensen een andere kijk op de wereld hadden. Ik heb 2 internationale marketing en communicatie opleidingen gedaan, voornamelijk omdat ik zo geïnteresseerd was in taal en cultuur. In de perspectieven die mensen hebben op de wereld. En hoe communicatie zo nauw samenhangt met jouw beleving van de wereld.

Merken
Merken zijn net persoonlijkheden, met een visie op wat zij voor hun klanten kunnen betekenen. In de afgelopen jaren heb ik mee mogen bouwen aan heel wat mooie merken, met heel veel gedreven ondernemers zoals jij mogen werken. Jouw verhalen, waarom jij doet wat jij doet, dat is waar ik het dan weer voor doe.

Voordat ik mijn eigen bedrijf startte werkte ik ook aan zowel klantzijde als aan bureauzijde met grote retailers, B2B, non-profit instellingen en B2C bedrijven.  Hier heb ik een hele brede werkervaring opgedaan in alle aspecten van communicatie en marketing.

“The fundament of a great company is making meaning, not money.”
-Guy Kawasaki-

Wil je weten wat 270 graden communicatie voor jouw bedrijf kan betekenen? Of heb wil je even brainstormen? Plan dan een vrijblijvende afspraak in. (voorlopig telefonisch of online uiteraard).

Kelly Vogel

270 graden communicatie

Kelly Vogel
+31 (0)645 79 21 01
info@270graden.nl

E-mail of bel me met jouw vraag

without
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake/
https://270graden.nl//
#125934
style1
paged
loading posts...
/var/www/vhosts/90/284600/webspace/httpdocs/270graden.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Enter your email here
off
on