0%

Over 270 graden communicatie

Hi! Ik ben Kelly Vogel, 36 jaar. Ik werk intussen 11 jaar in het communicatie- en marketingvak. Ik heb zowel aan klantzijde als aan bureauzijde marketing en communicatie gedaan voor grote retailers, B2B, non-profit instellingen en B2C bedrijven. In de loop der jaren heb ik al aan heel wat mooie merken mogen bouwen en met heel veel interessante mensen mogen werken.

En dat doe ik nog steeds! Maar nu met ondernemers en ZZPers. Waarom? Ik ben een sucker voor verhalen en dromen, voor creatieve en gedreven ondernemers. Je hebt zoveel te vertellen, je kunt je klanten zo goed helpen, maar ik weet ook dat dat soms lastig is. En daar kan ik je bij helpen. Ik heb een passie voor mijn vak, ben een marketing junkie en ik houd van communicatie, verhalen en talen.

De naam 270 graden communicatie komt van een uil. Een uil? Yes, een uil kan zijn hoofd 270 graden draaien. In het marketing- en communicatievak hebben we het vaak over 360 graden communicatie, over omnichannel presence. Als bedrijf vul je jouw communicatiekanalen crossmediaal in. Jouw boodschap is afgestemd op het specifieke kanaal, maar resoneert overal hetzelfde. Jouw klant krijgt steeds een gelijke boodschap, maar afgestemd op het kanaal.

Huh? En jij noemt jouw bedrijf 270 graden communicatie?

Ja, ondernemen is keuzes maken. Als ondernemer heb je simpelweg niet de tijd en de resources om alle beschikbare communicatiekanalen te bedienen. En in deze tijd, waarin letterlijk alles one swipe away van jouw mobiele scherm is en technologische vooruitgang steeds weer nieuwe mogelijkheden aandraagt is focus belangrijk. Je wilt jouw eigen authentieke merk ook neerzetten op een manier die bij je past.

Het neerzetten van jouw eigen brand is een uitdaging. Ik help je om weloverwogen de juiste keuzes maken, ik geef je een structuur, help je met de juiste boodschap, aan de juiste mensen. Op basis van de resultaten die jij wilt behalen.

“The fundament of a great company is making meaning, not money.”
-Guy Kawasaki-

Mijn eigen social brand wil ik ook letterlijk sociaal neerzetten. Ik geloof namelijk dat een social brand een succesvol merk is dat; resultaten neerzet, waarde biedt, toekomstgericht is en een win-win relatie heeft zijn klanten en samenwerkingspartners heeft.

Ik geloof in sociaal ondernemerschap in een misschien wat on-traditionele versie. Ik heb namelijk geen maatschappelijke of filantropische organisatie of stichting. Sociaal ondernemerschap wekt vaak wel die associatie op. Voor mij is het een fundament van mijn bedrijf, verankerd in mijn visie om met kennis en middelen een bijdrage te leveren aan een betere wereld.

Kelly Vogel

270 graden communicatie

Kelly Vogel
+31 (0)645 79 21 01
info@270graden.nl

E-mail of bel me met jouw vraag

without
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake/
https://270graden.nl//
#46ac4e
style1
paged
loading posts...
/var/www/vhosts/90/284600/webspace/httpdocs/270graden.nl/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://270graden.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
Enter your email here
off
on